Kategorie

Porady ogrodnicze. Forum działkowe.

Regulamin http://zurawka.pl zmieniony 15 grudnia 2014 r.

Informacje ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady wysyłkowej sprzedaży sadzonek roślin przez gospodarstwo rolne Jadwigi i Piotra Brzezińskich mieszczące się w Solcu Kujawskim. Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu oraz warunków wysyłki  zakupionych w gospodarstwie sadzonek.

Gospodarstwo prowadzi działalność jako rolnicy ryczałtowi i w związku z tym płatnicy VAT mogą na zakupione u nas rośliny wystawić nam fakturę VAT RR.

Warunkiem korzystania z zakupów w naszym gospodarstwie jest złożenie zamówienia, co jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie państwa danych w celach związanych ze sprzedażą i wysyłką naszych produktów.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z  udzieleniem  pełnomocnictwa, aby w państwa imieniu zamówić kuriera i wysłać zamówione sadzonki.  

Należności za zamówione towary regulowane są przy odbiorze (pobranie) lub w formie przedpłaty na konto bankowe Sprzedającego. 

Przyjmowanie i realizacja zamówień

Zamówienie można złożyć;
-drogą email na adres zurawka.pl@gmail.com
-poprzez formularz zamówień umieszczony na stronie sklepu pod adresem http://zurawka.pl/
-telefonicznie pod nr tel. 606 857 253

Warunkiem wysłania zamówienia jest poprawne podanie przez Kupującego danych adresowych i kontaktowych wraz z numerem telefonu niezbędnym przy wysyłce kurierskiej. Każde złożone poprzez sklep zamówienie, zostaje potwierdzone odpowiednią informacją wysyłaną przez system na podany podczas składania zamówienia adres email. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym i Sprzedawcą. Przed złożeniem zamówienia Kupujący ma prawo do sprawdzenia poprawności tych danych.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie może być anulowane w przypadku braku możliwości kontaktu z Kupującym.

Jeśli dane adresowe zostały błędnie wpisane przez kupującego i błąd ten uniemożliwia dostarczenie przesyłki, koszty powrotu przesyłki do gospodarstwa i ponownej wysyłki ponosi kupujący.

Dokładny termin rozpoczęcia wysyłki wiosną oraz zakończenia wysyłki jesienią zależy od pogody na terenie Kujaw.

Wiosenna wysyłka roślin na terenie Polski rozpoczyna się około 15 kwietnia, według kolejności zgłoszeń oraz terminów wpłat. Zamówienia składane od stycznia do końca kwietnia rozsyłane są do 10-15 maja. Do tego okresu, około początku maja  z zasady nie ma możliwości wysyłki roślin z dnia na dzień. Wyjątki to zamówienia zawierające tylko wczesnowiosenne rośliny, takie zamówienia nie wymagają oczekiwania na wegetację roślin i są rozsyłane na bieżąco w miarę możliwości pogodowych.

Zamówienie składające się z różnych roślin czeka z wysyłką, na roślinę najpóźniej zaczynającą wegetacje.

Zamówienia złożone po 15 października są realizowane w roku następnym.

Sadzonki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej, przesyłką priorytetową w imieniu kupującego, który opłaca koszty związane z wysyłką i opakowaniem roślin.

Sprzedający może odmówić wysyłki za pobraniem i żądać od Kupującego przedpłaty części lub całości należności na konto bankowe. 

W dniu wysyłki, do kupującego zostaje wysłana  informację o wysyłce, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Informacja taka jest wysyłana automatycznie, dlatego skrzynki pocztowe często kwalifikują ją jako spam, spodziewając się przesyłki należy często zaglądać do tego folderu.

W polach na imię,  nazwisko, adres należy wpisać dane jakie mają być umieszczone na listach przewozowych/ adresowych. Dane zamawiającego jeśli są inne, należy umieścić w polu- uwagi.

Od maja do października wysyłki są realizowane od poniedziałku do czwartku.

-w przypadku płatności przy odbiorze termin wysyłki to 3 dni robocze

-w przypadku płatności na konto to 3 dni robocze od zaksięgowania wpłat

- w przypadku braku zapłaty za złożone zamówienie nie ma możliwości wysyłki

-w przypadku za małej wpłaty przed wysyłką kontaktujemy się z Kupującym celem dokonania zmian w zamówieniu

-do momentu wysyłki Kupujący zawsze może zrezygnować z zamówienia poprzez drogą email na adres zurawka.pl@gmail.comlub telefonicznie tel.606857253

-Sprzedający zastrzega sobie, że nie zawsze może zostać zrealizowane pełne zamówienie. Braki roślin mogą być spowodowane szkodami mrozowymi lub chorobami roślin. W tym przypadku po kontakcie z nabywcą jest możliwość zamiany rośliny na inną dostępną, lub zwrot gotówki, lub rezygnacja Kupującego z zamówienia.

-złożenie zamówienia jest zgodą na wysyłkę sadzonek przez Sprzedającego na koszt i życzenie Kupującego

-aktualne koszty wysyłki są podane na stronie sklepu w zakładce wysyłka

Oferta sklepu

-aktualna oferta sklepu jest podana na stronie sklepu internetowego http://zurawka.pl/

- wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto podane w  polskich złotych 

-kupujecie Państwo SADZONKI wieloletnich roślin ogrodowych, sadzonki są mniejsze  lub większe, w zależności od miesiąca sprzedaży ale zawsze pozostają sadzonkami, to nie są dorosłe rośliny

-nie wysyłamy roślin w okresie spoczynku, nie podganiamy ich również do do wcześniejszego wzrostu w tunelach i szklarniach

-zdjęcia na stronach to zdjęcia poglądowe jak wygląda dorosła roślina, aktualne zdjęcia wysyłanych sadzonek przesyłamy na życzenie kupującego

-Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny roślin w ciągu sezonu wysyłkowego

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 200 roku 'O ochronie praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny', Klient może zrezygnować  z zakupionego w Sklepie towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy pod adres sklepu. Koszt przesyłki w całości ponosi Klient.

Towar przez nas wysyłany jest towarem szybko psującym się więc  wymaga specjalnego traktowania podczas wysyłki.

Towar musi być odesłany w nienaruszonym stanie, odpowiednio zabezpieczony przed zniszczeniem podczas przesyłki. 

Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni na wskazane przez kupującego konto. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacje i gwarancje

Sprzedający dokłada wszelkich starań by wysłany towar był wolny od wad i spełniał oczekiwania Kupującego. Zamawiane towary są dokładnie sprawdzane przed wysyłką.

Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją ich producenta. W przypadku reklamacji Kupujący powinien się skontaktować ze Sprzedającym drogą milową  na adres poczty zurawka.pl@gmail.com

Reklamacje są przyjmowane w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Towar nieprawidłowy zostanie wymieniony, a jeśli to będzie niemożliwe, np z powodu wyczerpania zapasów Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość produktu.

Rośliny zniszczone podczas transportu, nie z winy Kupującego, należy reklamować niezwłocznie po dostarczenia przesyłki. Do reklamacji należy obowiązkowo dołączyć zdjęcie uszkodzonych roślin i paczki.

Dane osobowe

Sprzedający przetwarza dane, podane przez Kupujących w czasie rejestracji tylko na własne potrzeby (między innymi w celu realizacji zamówienia).

Dane osobowe kupującego, (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufne i nikt z zewnątrz nie ma do nich dostępu. Podanie danych jest dobrowolne.

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. nr 133 poz. 883) dane gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieupoważnionych.

Pozostałe informacje

Spory powstałe w wyniku realizacji transakcji handlowej będą rozstrzygane na drodze polubownej.

W sprawach nieobjętych niniejszym regulaminem stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.